Co zrobić, gdy coś pójdzie nie tak?
Mamy nadzieję, że jesteś na tej stronie z ciekawości i nie wydarzyło się nic, co sprawiłoby, że musisz skorzystać z poniższych porad. Jeśli jednak jest inaczej – bardzo nam przykro. Przepraszamy i postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Abyśmy mogli zacząć działać i rozpatrzyć Twoją reklamację, powinieneś wykonać kilka kroków:
- Poinformuj nas o tym, co jest nie tak za pomocą maila wysłanego na adres: sklep@modnepodlogi.pl lub pocztą na adres: Direct Pro Sp. z o.o., ul. Św. Michała 73, 61-005 Poznań
- Opisz, co jest nie tak oraz jakie są w związku z tym Twoje oczekiwania. Podaj nam wszystkie informacje oraz okoliczności związane z reklamowanym produktem, w szczególności poinformuj nas o rodzaju i dacie wystąpienia wady. Daj nam znać, czy życzysz sobie wymiany towaru, zwrotu pieniędzy czy obniżenia ceny.
- Jeśli masz zdjęcia – załącz je
- Koniecznie zostaw też nam swoje dane kontaktowe
Aby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy także formularz reklamacyjny, który możesz (ale nie musisz!) uzupełnić i wysłać nam go mailowo lub pocztą. To wszystko sprawi, że będziemy mogli sprawniej rozpatrzyć Twoją reklamację. Powyższe zalecania mają charakter nieobligatoryjny, ale sprawią, że będziemy mogli zadziałać szybciej.
Do Twojego zgłoszenia postaramy się ustosunkować jak najszybciej, na pewno nie później niż w ciągu 14 kalendarzowych dni od przesłania przez Ciebie informacji.
ZWROT – ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Dokładamy wszelkich starań, by to, co widzisz na ekranie swojego urządzenia jak najwierniej oddawało rzeczywistą kolorystykę. Jednak sporo zależy od ustawień Twojego monitora. Dlatego – jeśli nie jesteś pewien - zachęcamy, żebyś obejrzał wybrany dekor w naszym poznańskim salonie przy ul. Św. Michała 73 lub zamówił u nas wybraną próbkę. Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz odesłać swoje zamówienie – masz do tego pełne prawo.
Na informację o tym, czekamy 14 dni od momentu otrzymania przez Ciebie zamówienia. Aby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy wzór oświadczenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość, z którego możesz skorzystać. Informujemy także, że ponosisz koszty przesyłki zwracanego towaru. Zwrot środków za zrealizowane zamówienie otrzymasz od nas, gdy odesłany towar trafi do naszego magazynu.
CO JESZCZE WARTO WIEDZIEĆ?
Na zamówione produkty obowiązuje gwarancja producenta. Abyś mógł/mogła w pełni cieszyć się ich właściwościami zachęcamy jednak do zapoznania się i przestrzegania wskazówek dotyczących użytkowania i pielęgnacji podłóg. Oto kilka najważniejszych:
- Prawidłowa temperatura pomieszczeń powinna wynosić 18-23°C, a wilgotność względna powietrza zawierać się w zakresie 45-60%.
- Należy przestrzegać wytycznych producenta dostępnych na stronach internetowych producenta, w zakresie instrukcji montażu, użytkowania oraz mycia i pielęgnacji produktów.
- Konieczne jest regularne odkurzanie podłogi oraz okresowe mycie delikatnie wilgotnym, dobrze wyciśniętym płaskim mopem z dodatkiem odpowiedniego środka. Przy wejściach z zewnątrz należy wyłożyć wycieraczki (tzw. strefy przejęcia brudu). Należy unikać pozostawiania na powierzchni podłogi wody, rozlanych płynów lub substancji chemicznych, które mogą powodować naruszenie odporności lub inną zmianę na powierzchni. Zaleca się zabezpieczenie nóg wszelkich mebli i innych ciężkich przedmiotów podkładkami filcowymi. W przypadku foteli na kółkach w celu minimalizacji zużycia podłogi należy stosować maty ochronne lub/i kółka wykonane z materiału elastycznego.
- W przypadku ogrzewania podłogowego należy unikać zbyt szybkiego rozgrzewania/chłodzenia podłogi, nie rozgrzewać powierzchni podłogi powyżej 26°C oraz nie doprowadzać do powstania tzw. punku rosy.
Pamiętaj, że:
- Drewno i fornir są materiałem naturalnym i dopuszczalne są różnice koloru oraz rysunku drewna w zależności od partii produkcyjnej, a przedstawione przez Sprzedawcę materiały, wzorniki etc. mają charakter orientacyjny.
- Różnice kolorystyczne, naturalny rysunek drewna (sęki, biele, usłojenia), wypełnienia szpachlowe itp. nie stanowią podstawy reklamacji.
- W przypadku paneli laminowanych oraz winyli dopuszczalne są różnice kolorystyczne, powtarzalność wzoru, a przedstawione przez Sprzedawcę materiały, wzorniki etc. mają charakter orientacyjny, dotyczy również wzorników w systemach kolorystycznych RAL, NCS itp.
- Podłogi, w szczególności instalowane w systemie pływającym, nie są bezgłośne, wydawane przez nie dźwięki są dopuszczalne, nie stanowią wady i podstawy do reklamacji.
- Drewno i materiały drewnopochodne reagują na zmiany temperatury, wilgotności oraz promieniowanie UV, związane z tym zmiany kolorystyczne nie stanowią podstawy reklamacji.