Co zrobić, gdy coś pójdzie nie tak?
Mamy nadzieję, że jesteś na tej stronie z ciekawości i nie wydarzyło się nic, co sprawiłoby, że musisz skorzystać z poniższych porad. Jeśli jednak jest inaczej – bardzo nam przykro. Przepraszamy i postaramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Abyśmy mogli zacząć działać i rozpatrzyć Twoją reklamację, powinieneś wykonać kilka kroków:
- Poinformuj nas o tym, co jest nie tak za pomocą maila wysłanego na adres: sklep@modnepodlogi.pl lub pocztą na adres: Direct Pro Sp. z o.o., ul. Św. Michała 73, 61-005 Poznań
- Opisz, co jest nie tak oraz jakie są w związku z tym Twoje oczekiwania. Podaj nam wszystkie informacje oraz okoliczności związane z reklamowanym produktem, w szczególności poinformuj nas o rodzaju i dacie wystąpienia wady. Daj nam znać, czy życzysz sobie wymiany towaru, zwrotu pieniędzy czy obniżenia ceny.
- Jeśli masz zdjęcia – załącz je
- Koniecznie zostaw też nam swoje dane kontaktowe
Aby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy także formularz reklamacyjny, który możesz (ale nie musisz!) uzupełnić i wysłać nam go mailowo lub pocztą. To wszystko sprawi, że będziemy mogli sprawniej rozpatrzeć Twoją reklamację. Powyższe zalecania mają charakter nieobligatoryjny, ale sprawią, że będziemy mogli zadziałać szybciej.
Do Twojego zgłoszenia postaramy się ustosunkować jak najszybciej, na pewno nie później niż w ciągu 14 kalendarzowych dni od przesłania przez Ciebie informacji.
ZWROT – ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Dokładamy wszelkich starań, by to, co widzisz na ekranie swojego urządzenia jak najwierniej oddawało rzeczywistą kolorystykę. Jednak sporo zależy od ustawień Twojego monitora. Dlatego – jeśli nie jesteś pewien - zachęcamy, żebyś obejrzał wybrany dekor w naszym poznańskim salonie przy ul. Św. Michała 73 lub zamówił u nas wybraną próbkę. Jeśli jednak z jakiegoś powodu chcesz odesłać swoje zamówienie – masz do tego pełne prawo.
Na informację o tym, czekamy 14 dni od momentu otrzymania przez Ciebie zamówienia. Aby ułatwić Ci to zadanie, przygotowaliśmy wzór oświadczenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość, z którego możesz skorzystać. Informujemy także, że ponosisz koszty przesyłki zwracanego towaru. Zwrot środków za zrealizowane zamówienie otrzymasz od nas, gdy odesłany towar trafi do naszego magazynu.